Data. Onderzoek. Groei.
Over Adaptive Marketing
Werkwijze en opbouw
Mijn naam is Ali Al-Difaie en ik ben een echte data-nerd. Als data-driven marketeer besefte ik al snel hoeveel andere marketeers blijven hangen in onderbuikgevoelens, best practices en onzinnige top 10 lijstjes van zogenaamde experts. De wetenschappelijke kennis die echt resultaat behaalt, blijft te vaak hangen in de ivoren toren, waardoor de meeste marketeers met achterhaalde best practices werken en zelf onderzoek schuwen.
Dat was het moment voor Adaptive Marketing.
Inmiddels werk ik bij Adaptive Marketing met een vast team van 14 ervaren specialisten waarmee ik deze kennis zo lean en efficient mogelijk kan aanbieden bij bedrijven. Samen spitten wij uw data door, brengen het klantgedrag in beeld en verbeteren wij uw digitale marketing.
happy. clients. happy.life
Expertise zonder poespas
erlijkheid duurt het langst, zeker bij marketing. Daarmee bedoelen we, je kunt je niet meer verschuilen. We laten u zien waar uw site geld lekt, waarom dat is en hoe we het gaan fixen. Echte data-marketing is uren zwoegen om complexe Excel analyses te maken om te begrijpen hoe e-commerce aankopen correleren met klikgedrag, dagen achter elkaar Analytics rapportages bestuderen en weken experimenteren op basis van traffic bronnen.
Glamorous? Nee. Effectief? Ontzettend!
Als een marketeer conversieoptimalisatie beschrijft door te vertellen over hoe belangrijk “de kleur van een knop is”, ren dan weg. Elke amateur kan kleuren testen. Experts gebruiken een gestructureerd proces om gebruikersgedrag te begrijpen, in kaart te brengen en te sturen.
Samen met u, gaan wij dat doen.
FOLLOW THE DATA
Neem vrijblijvend contact op en we kijken samen hoe we meer omzet uit uw site gaan halen.
Geen Poespas. Alleen Data.